woensdag 3 april 2013

Een verjaardagskadootje

Aanstaande 25 mei sta ik (als alles weer meezit met de gezondheid, maar daar ga ik gewoon van uit) op een Summer fair in Hoogeveen. Binnenkort volgt er meer informatie. Ik probeer me daar al rustig op voor te bereiden door het een en ander te maken.

Ik maakte daarom dit verjaardags kadootje met de spulletjes van Stampin Up.





Ik heb gebruik gemaakt van de Hearts a flutter set met de framelits. Ik heb met het inkt van Su gewoon op het houten hartje gestempels en zoals je ziet lukt dat erg goed. De tekst is uit het Itty Bitty banners set, en het bloemetje uit de oh hello stempelset. Voor het papier heb ik gebruik gemaakt van de very vanilla cardstock en met de honeycomb embossingfolder een relief in gemaakt. De kleuren inkt die ik heb gebruikt zijn early espresso, lucky limeade en crumb cake.

bedankt voor je bezoekje


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gemaakt!! Mooie kleuren heb je gebruikt. En wat fijn dat je het knutselen zo langzaam aan weer op kan pakken. Ik hoop natuurlijk dat je erbij kan zijn de 25ste!! Gelukkig duurt het nog een paar weken.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, mooie kleuren,
    wat fijn dat het wat beter gaat, en misschien kom ik wel even kijken bij je dan op de fair,

    liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je me blog hebt bezocht, en bedankt voor je reactie..!!
Vind het erg leuk om ze te lezen.

Liefs