zondag 23 februari 2014

Sentimenten Blog Hop - Zoete Lekkernijen





Hey goedemorgen, 

Van harte welkom op mijn blog, vandaag is alweer de tweede bloghop dag met als thema het Nederlandse sentimenten stempel set van Stampin 'Up. Als het goed is heb je al een heleboel moois voorbij zien komen, of begin je net en kom je nog veel inspirerende projecten tegen met dit mooie stempelset.

Dit kadootje heb ik gemaakt.


Met het envelope punch board heb ik het kadodoosje gemaakt met als inhoud lekkere bon-bons. Ik heb gebruik gemaakt van de tekst: Zoete Lekkernijen. Het doosje maak je uit een designvel van 
30 x 30 cm. Om het doosje heb ik een strook gemaakt en aan de uiteindes geponst met de scalloped tag topper punch, wat een mooie sluiting krijg je zo :) Op de strook heb ik gestempeld met de bloemen stempels uit het set: So Very Grafteful. 
Met de Spiral flower Stans maakte ik een mooie bloem op het doosje en het label met tekst en geponste hartjes maakte het kadootje compleet. Het kleine hartje ponste ik met de owl punch builder. Leuke hé, de pons kan veelzijdig worden gebruikt. 


Wil je ook deze, maar ook alle andere 23 stempels ( Ja je leest het goed het set bevat 24 stempels.!)
graag in je collectie hebben bestel ze dan gauw. Zo heb je bij elke gelegenheid een passende tekst.
Deze teksten zitten allemaal in het set.


Het set kost €35,95 (Artikelnummer 134966) Dat is maar €1,49 per stempel.!

Het set kan je los bestellen maar ik heb er ook een leuke actie aan verbonden. Bestel je het Nederlandse sentimenten set en daarbij nog andere SU producten en je bestelling is meer dan €60,-
Dan krijg je van mij €6,00 kado. Onder alle verkochte Nederlandse Sentimenten sets verloot ik ook nog een leuke verassing. Vergeet niet dat de Sale a Bration er nog is en dat je bij elke €60,- een kado uit de sale a bration folder mag uitkiezen. Dat is dus dubbel feest :)
Deze aktie is gelding t/m 31 Maart '14


Vanaf hier hop je nu verder naar Saskia


Hop je liever terug dat kan ook dan ga je naar Liesbeth 




Ontzettend leuk dat je langs bent gehopt. Wie weet tot een volgende keer, ik zal het erg gezellig vinden :)
Wil je meer informatie over het stempelset of iets anders mail me gerust. 

Lieve Groetjes Mirjam 



22 opmerkingen:

  1. Leuk doosje heb je gemaakt! groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmh lekker die chocolaatjes krijg er trek van, gaaf doosje Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk doosje, jammie die chocolaatjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf doosje Mirjam. Erg leuk gedaan met de tag topper er zo omheen. mom, die chocolaatjes...ik krijg er spontaan trek in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldige mooi doosje is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief doosje heerlijk om te krijgen lijkt mij
    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gaaf doosje Mirjam ;)
    Die roos is ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig doosje, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je me blog hebt bezocht, en bedankt voor je reactie..!!
Vind het erg leuk om ze te lezen.

Liefs