maandag 10 maart 2014

Snel kadootje

Ik ben helemaal gek met de twee tag ponsen van SU. In een handomdraai maak
je heel snel een label voor bij een kadootje.
Net zoals vanmiddag toen ik een verjaardag had. Bij een bak met mooie narcis bolletjes
moest even snel een bijpassend label worden gemaakt.

Ik pakte de Su Scallop tag topper punch erbij. Me favoriet op het moment voor achtergronden is de mooie hardwood stempelen de bloemensets: Language of love & Petit Petals.


Zo is het labeltje geworden 


En het resultaat een fleurig kadootje. 

Wil je ook deze handige ponsen in je bezit stuur dan even een mailtje 
Je kan er nog veel meer mee dan alleen de labels ponsen. Kijk hiervoor naar 
me vorige blog bericht. 

lieve groetjes Mirjam 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je me blog hebt bezocht, en bedankt voor je reactie..!!
Vind het erg leuk om ze te lezen.

Liefs